Известие

Collapse
No announcement yet.

Спънат демараж...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
    Така че да си ремапне джоба и да бега на диагноза- другото е чесане на езика
    Много точно казано!!!

    Първо на сервиз да се види какво се случва с колата.И след това други интервенции.

    пп: Мнооого рацери,мноооого тунингисти.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • #47
      Разбира се, че първо диагностиката е най-важно. Но тъй като никой не знае точно колко е спъната колата на колегата няма как някой да каже дали има проблем или не.

      Най-важното е първо да се провери зацепването и да се зацепи точно с индикатор. Има възможност зацепването да стане наистина много точно до секундата от градуса. Само след едно такова зацепване се усеща истинската власт на мотора в целия диапазон от обороти. (една забележка да вметна: никой да не си мисли, че щом е зацепена с пети че е зацепена супер точно. Има си тънкости и повечето от клубните сервизи ги знаят също.)

      После другото важно е системата на инжекциона да функционира правилно. Всички сензори и запалването да са в перфектно състояние. И ако пак на някой му се струва спъната колата тогава да си мисли вече за позасилване.

      А другия момент е, че сега с настъпващите жеги все повече и повече коментари по въпроса ще има. Всички свикнахме зимата и в по-хладното време колите ни да вървят. Като се затопли въздуха разбира се, че атмосферките умират и е логично да има такива теми.

      Просто изброявам варианти
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        за проблема

        Като беше със запушени дюзи, колата ми се държеше по същия начин - мудна в ниските и глъхнеше често в диапазона до 3000об, все едно и спираш кранчето, въпреки че помпата пуска бенз на 3.7 май беше. Изчистиха ми ги на машина, нови свещи и сега няма замисляне грам.
        Ако разпределителните не са зацепени правилно, ще бъде обратното - ще върви до 3500об. и дотам, спъване. Проверено от опит на 2коли.
        Да питам нещо друго - възможно ли е технически да се сложи 1 разп. вал да речем от 1.6 и това ще се отрази ли на вървежа на колата на момчето?
        Alfa 156 2.0 - ех,
        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

        Comment


        • #49
          Голям си специалист. Много зависи как е объркано зацепването. Аз не съм виждал с объркано зацепване да върви в ниските повече, а и дай ми техническо обосновано мнение за това как и защо ще върви повече от обикновено? Може или да спре да върви в ниските за сметка на високи или да умре и на двете.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Мале, като чета тука оставам с впечатление, че ТС-ите имат Втеци... шут в гъза.., това да не е Хонда бе?
            А CrazyElement ме кефи, във всяка тема обяснява за чипа и шайбата, оем-а му е направил вуду магия..
            sigpicex
            147Q2
            300bhp/606nm
            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

            Comment


            • #51
              Ма не съм бе бате, вервай ми
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
                Мале, като чета тука оставам с впечатление, че ТС-ите имат Втеци... шут в гъза.., това да не е Хонда бе?
                А CrazyElement ме кефи, във всяка тема обяснява за чипа и шайбата, оем-а му е направил вуду магия..

                Е само за това ли съм писал бе мирко , виж , че съм му казал на човека първо какво да провери , после ако мy се струва мудна колата в ниските да ги направи тия 2 неща , защото аз съм ги направил и знам резултата преди и след и е доста приятен, говоря за нормлано каране , не казвам , че колата става 499 коня

                И адаша ( оем) никакви магии не ми е правил , не ме е карал насила да слагам чип и шайба.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #53
                  А кои са тия "бензини" дет викаш, че изключват на 6300..?

                  @миро: Не е хонда ама и на моята синя във "финалната" и версия си има нещо дето си е баш "шут в гъза" и се получава като още в началото на предавката резнеш фул тротъл и я чакаш тя сама да се осъзнае какво да прави... Са не знам дали е на 3К оборота (по шума ми се струва, че ще да е малко по-нагоре а оборотомера не съм го гледал честно казано) но си се усеща точно кик... Пък на колата знаеш са и баяли разни гурута та ако не е било правилно така, вЕрвам са щели да го оправят

                  Иначе да, не е съвсем правилно да се каже, че туйнспарка не върви под 3000, по-правилно е да се каже, че още повече върви над 3К

                  Comment


                  • #54
                    Audi A6 1.8 T , Ford mondeo 1.8 и т.н. и т.н. , повечето немски машинки са си ниско обороти факт , дори и бмв колкото и М-пауар да са , загледай се малко клипчета бол в youtube , разгледай повечето 150 +- коня коли къде сменят на ускорение от 0-100 и после ги сравни с едно на ТС , само хондите перат повечко обороти.

                    П.П. нямах точно предвид , че изключват на 6300 просто имах предвид , че спрямо ТС-а те сменят на 6300-6500 докато ние перем до 7000 а с чип до 7300-500
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #55
                      Това перем хич не е здравословно с тези стари биели
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #56
                        То за това съм съгласен , ама си е факт , че алфата "пере" изключвател на по-високи обороти спрямо горните коли , нормално е следователно съпоставена с тези коли да е "по-мъртва" в диапазона под 3000 , не разбирам , защо това изобщо трябва да е проблем на някой, просто я кара и гледа е в 3000 , даже си е доста приятно така за градско каране като се сменя на 2200 получава се 1 приятно "трафиково каране" пък да искаш пауар връщаш 1 назад и така .

                        П.П. Тука като написах 1 предавка назад и се сетих , че 1ва предавка и да искам не мога да вкарам и доста се чудих що така , говоря над 20 км/ч под 20 влиза , ама нагоре хърка си хърка , пробвах с газ да изравня обороите на които трябва да е 1ва и пак не става ? Пиша това , защото на учебната алфа 146 1.9 жтд , като ме "учеха да карам" си слагахме на 1ва още от 40 км/ч а тук нещо не иска
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                          То за това съм съгласен , ама си е факт , че алфата "пере" изключвател на по-високи обороти спрямо горните коли , нормално е следователно съпоставена с тези коли да е "по-мъртва" в диапазона под 3000 , не разбирам , защо това изобщо трябва да е проблем на някой, просто я кара и гледа е в 3000 , даже си е доста приятно така за градско каране като се сменя на 2200 получава се 1 приятно "трафиково каране" пък да искаш пауар връщаш 1 назад и така .

                          П.П. Тука като написах 1 предавка назад и се сетих , че 1ва предавка и да искам не мога да вкарам и доста се чудих що така , говоря над 20 км/ч под 20 влиза , ама нагоре хърка си хърка , пробвах с газ да изравня обороите на които трябва да е 1ва и пак не става ? Пиша това , защото на учебната алфа 146 1.9 жтд , като ме "учеха да карам" си слагахме на 1ва още от 40 км/ч а тук нещо не иска
                          2ката може и да става на 2000 оборота.... я пробвай с 1.6...
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #58
                            Преди много години бяхме спорили по въпроса за първата даже бясме пробали на различни коли на 33 1,3 боксер спорт вагон първа над не влизаще свободно а само супер на сила,на е или с мерц 200 не вмизаще изобщо даже и супер нагло на сила а 520 бмв влизаше без проблем и с 40 к/ч.Предполагам че е нещо като защита от грешки ако може така да се нарече,,,
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment

                            Working...
                            X